1 Ocak 2009 Perşembe

DR

Senden önceki hayatımda hiç düzenli gittiğim doktorum olmadı benim biliyor musun... 12 yaşında gözlerim bozulmasına rağmen sürekli gittiğim bir göz doktorum olmadı mesela. Bundan 5 sene önce laser ameliyatı olup göz doktoruna gitmekten kurtuldum. Tabi buna ameliyat demek senin ameliyatlarına karşı ayıp olur. Benimkine operasyoncuk diyelim. Doktorlarla ilişkim arada sırada karnımın, midemin ağrımasından ibaretti. Sağlık sektöründen oldum olası hazzetmemişimdir. Üniversite sınavında tercihlerimin arasına da girememişti. Bana göre olmadığına karar vermiştim. Hamileliğim sırasında "acaba" diyordum, "yanlış mı karar vermişim". Gittiğim jinekologun muayenehanesi, sonra çalıştığı hastane ortamı, e ödediğim muayene ücretlerini ve bizim sektörün durumunu kıyaslayınca sorgular olmuştum. Tabi benim düşünemediğim, o doktorun oraya gelene kadar ne gibi ortamlarda çalıştığı, veyahut kaç doktorun bu şartlarda çalıştığı idi. Kaldığımız üniversite hastanesi bana hanyayı konyayı gösterdi diyelim. Ben o sektörün içinde olmak istememiştim zamanında ve doğru bir karar vermişim, bunu şimdi anlıyorum.
İstanbul'a seni getirdikten sonra hangi doktorla konuşsam bana mesleğimi sordu, beni de doktor zannederek. Birkaç latince kelamı doğru telaffuz edip, anlamını bilerek cümle içinde kullanmak yetiyormuş, seni doktor zannetmelerine :)
Benim aksime senin şimdiden 4 doktorun var. Çocuk doktoru pediatrik nefrolog, pediatrik nörolog, pediatrik nöroşirürjist. Umarım daha da artmaz bu sayı ve gittikçe azalır. Umarım kelimesi yanlış oldu. İnanıyorum demeliydim. Düzeltiyorum o zaman; ben inanıyorum zamanla hiçbirine ihtiyacımız kalmayacak, herşey yoluna girecek. Adını İnanç koymamızın sebebi de bu değil mi! İnanacağız senin iyi olacağına...

3 yorum:

Minik kelebek dedi ki...

Teyzemin kızı sizin gibi erken doğum yaptı,700 gram bir bebek dünyaya getirdi.Belki sizin kadar sorunlarla karşılaşmadı ama zor bir dönem olduğu aşikar.Şu an 4 yaşında bir oğlu var ve yaşıtlarından daha iri :) Emin olun sizde o günleri göreceksiniz belki gördüklerinize inanamayacaksınız.Çünkü o kadar minicik bir bebeğin bu kadar büyüyebileceğini hayal bile edemiyosunuz.Şans her zaman yanınızda olsun.Sağlıklı,mutlu,huzurlu seneler geçirin İnanç bebekle ve sevdiklerinizle birlikte...

prematureannesi dedi ki...

Çok teşekkürler güzel dilekleriniz için. Prematüre bebeklerin ilerde yaşıtlarından iri olduğu hakkında çok hikaye duydum. İnşallah biz de görürüz o günleri...

prematureannesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.