10 Mart 2010 Çarşamba

E AMA YETER ARTIK

Bu kaçıncı artık bilmiyorum. Yine idrar yolu enfeksiyonu oldun. Bir kaç saat önce aldım rutin yaptırdığımız kültür sonucunu. Maalesef yine antibiyotik alacaksın günde 1 ölçek, 10 gün boyunca... Halbuki hastalıktan daha yeni kurtulmuştun. Daha geçenlerde çok ciddi öksürük ve balgam vardı. 1 hafta 10 gün çektik. Şimdi de bu! Ben bu antibiyotik ve ilaçları ne zaman bitecek diye düşünürken şimdi daha yüklü miktarlarda alır oldun.

Neyse, vardır bir hayır...

7 yorum:

Beken-Ali dedi ki...

Canım ya, gececek bunlar da. BAlksana şu güzelliğe, bugünleri bile hayal edemzken kocaman adam oldu Inanç...Daha da guzel olacak. Onlarin genlerinde var mucadele ve başarı...Opuyorum sizi

prematureannesi dedi ki...

inşallah canım inşallah geçecek, biliyorum ama her duyduğumda karnıma kocaman bir yumruk yemiş gibi sarsılıyorum, sonra yine mücadeleye devam etmek için kenimi doğrultuyorum, hepimiz gibi...

Adsız dedi ki...

Inanc cok coook buyumus maasallah. Ben herkese ara vermisim su siralar.Ama gorunce kocaman bir maaslalh demeden gecmiyorum. Insallah yasadiginiz gunlerin sikinitisini atlacak gunler cabucak gelecek. Inanc, bak ne delikanli adma olacak annesi gor.

miniktirtillarim.blogspot.com dedi ki...

Inanc'cim, yukardaki yazi miniktirtillar'in annesi Candan teyze'ye ait.

prematureannesi dedi ki...

İnanç çok çok teşekkür ediyor Candan Teyzesine...

evet, büyüyor galiba oğlum. 1,5 seneden sonra saçları uzadı. Her ameliyat öncesi saçları kazındığından saçının uzadığını görmek çok büyük mutluluk benim için... küçük bir detay hayatta ama, benim için çok anlamlı...

Adsız dedi ki...

furkanın da saçları yeni uzadı.işin komik tarafı defalarca kazınmasına rağmen saçları halen seyrek:))
inanç maşallah çok büyümüş ve dahada yakışıklı olmuş.furkan ve ben öpüyoruz kocaman...
derya

prematureannesi dedi ki...

bizimkinin de saçları hala seyrek, "kazınırsa gür çıkar" külliyen yalan yani :)
biz de çok öptük..