27 Ekim 2009 Salı

MUCİZEM


Artık işten eve nerdeyse uçarak geliyorum. Önceleri seni arada, anneannene veya babana emanet edip dışarı çıktığım olurdu ama şimdilerde sensiz bir yere gidesim yok. Sebebi ne biliyor musun? İletişimimizin artması. Sana "hadi beni öp" dediğimde yanağıma yapışıp yalamaya başlayabiliyorsun. Sabah işe giderken bize bakışın ne kadar da farklı bilsen. Akşam eve döndüğümüzdeki sevincin, kahkahaların hep kayıtlı. Bana veya babana (hatta daha çok babana- çok bozuluyorum haberin olsun) yönelip, kollarını kaldırıp "beni alın kucağınıza" demeye çalışman, almadığımız zaman sinirlenmen ne kadar keyifli.
Geçenlerde doktor kontrolümüz vardı. Sonunda 8 kg'yı geçtin. 7 kg'ya kadar kilo alımımızda -ilk zamanlar hariç- problem olmamıştı. En son Mayıs ayı başında 7 kg'yu geçmiştin. Ekim ortasında nihayet 8 kg oldun. Yani 5 ayda 1 kg. Neyse buna şükür. Takılmayayım. Doktorun ne dedi biliyor musun: senin çok iyi gözüktüğünü, bunun bir mucize olduğunu söyledi. Hem erken doğup, hem beyin kanaması geçirip, hem de bu kadar iyi durumda olman mucize imiş. Evet, benim mucizemsin sen. Allah'a binlerce şükür. Bir de; "herşeyi yapar ama biraz geç yapar, okula da gider, ama Anadolu Lisesine değil de normal liseye gider" dedi. Hiç önemli değil, hangi liseye gittiğin, ama içimden bir his bu konuda da herksi yanıltabileceğini söylüyor, neden olmasın:) Hoş annen anadolu lisesine gitti de ne oldu:) Aslolan mutlu olmaktır şu hayatta. Bu da ne okuduğun okulla, ne sahip olduğun maddiyat ile alakalı. Bu tamamen sana bağlı, bardağın hangi tarafına baktığınla alakalı mutluluk da. Umarım sen büyüdüğünde de yine birlikte oluruz, ama olur da yanında olamazsam unutma bu sözümü, hep pozitif ol oğlum, mutlu olmayı seç.
Bu yazıyı okuyanlara not : Lütfen maşallahınızı eksik etmeyin. Benim bile nazarım değebiliyorken oğluma, sizin de değmesi gayet normal. Bu yüzden önce; "maşallah", sonra; tak tak tak vurun tahtaya.

5 yorum:

Gulay dedi ki...

canım ya... resmen ağlıyorum şuanda, gözlerim şıpır şıpır.... içimden Inanç'a öyle bir sarıldım ki.... ağladı minik kuzu, canını acıtmışım.... Maaşallah tabii O'na...
Doktorun sözleri çok hoşuma gitti, hergün bir öncekinden daha güzel olsun.
Öpüyorum sizi

prematureannesi dedi ki...

çok teşekkürler Gülay'cığım. sen istediğin kadar sarıl çocuklarımıza, tek acıları bu olsun.
biz de sizi öpüyoruz. hem seni hem Candaş'ı.. Yanlız İnanç öp dediğimde yalıyor, emin olamadım şimdi öpse mi:)
sevgiler

gulay dedi ki...

lütfen yalasın beni :))yerim ben O'nu... yalıyor he....süpermiş

minik tirtillarim dedi ki...

ay canim benim ne kadar buyumus annesi maasallah hemde kirkninkere. ne yollardan , ne badirelerden atlaya atlaya geldi inanc. adi gibi oglan. inanc veriyor hepimize. cok operim ikinizi de.

prematureannesi dedi ki...

evet Candan'cığım, İnanç'a her baktığımda şükrediyorum bu günleri gördüğümüz için. ben de öpüyorum.
sevgiler.