22 Mayıs 2010 Cumartesi

ÜST SOLUNUM YOLU ENFEKSİYONU

Ben seni kaçırmaya/kurtarmaya çalıştıkça ilaçlar daha da güçlenerek savaş açıyorlar sanki. Söz vermişler kendi aralarında. "İnanç muhakkak en az bir ilaç kullanmali."Tam sünnetini planlamışken bugün, kurtulacakken şu antibiyotik stresinden, idrar yolu enfeksiyonundan, bu sefer de üst solunum yolu enfeksiyonu çıktı ağır tarafından. Bugünkü gittiğimiz doktor az daha hastaneye yatıracaktı seni. Şimdilik evdeyiz. Uyuyorsun, arada öksürüklerle şu anda. Dün gece zor geçti, 39 C ateşi gördük bir ara. Dün öğleden sonra kusmuşsun sürekli, ben işteyken.

Sünnet kaldı tabi. gelecek haftasonuna toparlanırsan belki... Aslında hafif öksürük ve balgam uzun zamandır vardı. Her zaman aldığın Asist'i verdim. Üzerinde durmadım çok fazla. İlk asist tedavisinden sonra toparlamıştın da. birkaç gün sonra tekrar başladı aynı hafif öksürük. Sonra sesin değişti. Ardından önceki gün öksürük arttı, dün burun akmaya başladı ve bugün geç kalınmış bir doktor ziyareti yaptık. Daha önce gitseydim belki bunları yaşamazdık. Biryandan da erkenden götürmek için bir sebep yoktu. Çocuğu hapsursa doktora grip oldu diye koşan nazlı annelerden de olmak istemiyorum/dum, zira...

Bugün nörologa da gittik bu arada. Spastisite yok dedi Serap Hn'da. Yoğun fizik tedavi önerdi sadece. Yani öyle bizim yaptığımız gibi ayda bir yeterli degilmis, ona gore. Bir de ekstra vitamin verdi. Bacalarını çok zayıf buldu. 6 ay sonra da gormek istedi seni.

2 yorum:

Beken-Ali dedi ki...

Canım çok üzüldüm .... Umarım çabuk atlatır enfeksiyonu da haftaya yapılır sünneti. Candaş mı bulaştırdı diye de üzüldüm aslında.
"Abbaaa" transferiniz de hayırlı olsun :)) Devamı gümgür gümgür gelecektir. Yakında azıcık sus be oğlum demeye de başlarsın :))
Öpüyorum sizi

prematureannesi dedi ki...

Gülay'cığım, sağol. Biraz daha iyi gibi ilaçlardan sonra, çok şükür. Candaş'la yakın temasta bulunmadılar diye hatırlıyorum. Ondan bulaşmamıştır herhalde.

"azıcık sus" diyeceğim günleri iple çekiyorum. Gerçi şimdi hayatta öyle bişey demem gibi geliyor ama daha önce de bu tip durumlarda tükürdüklerimi yaladığım çok olduğundan büyük laf etmeyeyim :) çocuk mevzuu, zor mevzuu imiş.