23 Eylül 2009 Çarşamba

LEVEL ATLADIK

Fotoğraf bayramın 2. günü Biga'da çekildi. Yanındaki Murat amcan ve Tuba teyzenin kızı Ece. 7,5 aylık. Sizi yanyana oturttuk. O senin olmayan saçını çekmeye çalıştı. Sen onun omuzundaki nazarlığı ağzını almaya kalktın. Biz de sizi izleyip durduk. Bakalım ilerde neler yapacaksınız:)

Bu arada buraya yazmadım ama fotoğraflardan da anlaşıldığı üzere artık desteksiz oturabiliyorsun. Etrafa ilgin alakan da çok değişti. İmran ablan, seni en son gördüğünde bebeklikten çıktığını söyledi. Ben kısaca "oğlum level atladı" diyorum. Darısı bir üst "level"a...


2 yorum:

eylulveefe dedi ki...

desteksiz oturmanıza çok ama çok sewindim...saçma salak konuşan dengesizleri görme we duyma.inanç'a inan yer :) bak o onları daha nasıl utandıracak...kilo konusuna gelince efe de aynı sıkma canını kronolojik 24 aylık we halen 10 kilo...diyetisyen,besin takwiyesi,öğün arttırma,yeni talar,aç bırakma,özgürce yemesine izin werme ....hepsini denedik hiçbiri işe yaramadı...halen pütürlü yemiyor.çiğnemeyi bilmiyor.ama doktorumuz 'efenin yaşaması bir mucize ,efe mucize bebeklerden bu da onun kusuru artık zamana bırakıcaz dediği günden beri rahatım.wentiletörde uzun kalan bebeklerde çok sık rastlanan bir durum biz yaklaşık 40 gün kaldık eminim sizin sorununuzda bundan kaynaklı.artı efe de inanç ta olduğu gibi reflü war.ameliyat için takipteyiz biz.ekim ayında herşey netleşecek.sen yeterki güçlü ol,biraz daha dayan..dualarımız sizinle.bol sağlıklı,bol iştahlı bol kilolu günlerde görüşmek üzere :)

prematureannesi dedi ki...

çok teşekkürler Sinem. İnanç'ın kusma sorununu daha yeni halledebildiğimizden, yeme problemine henüz çok takılmadım. Sadece üzerine düşünme aşamasındayım :) Harekete geçmeden biraz daha bekleyeceğim. Sonuçta İnanç'a zaman tanımam gerekiyor, hastaneden çıkalı sadece 2 ay oldu, bunu unutmamam gerekiyor.

Efe'nin reflüsü çok mu ileri derece? Ameliyat en son çözümmüş çünkü böbrekte. Çocuk büyüdükçe kapakçık gelişebiliyor dolayısı ile ameliyata gerek kalmıyormuş. En azından bizim doktorumuz böyle söyledi ve bana mantıklı geldi. Umarım Efe için gerek kalmaz böyle bir şeye...

Katılıyorum; bol sağlıklı,bol iştahlı bol kilolu günlerde görüşmek üzere :)