24 Temmuz 2009 Cuma

VE EVDEYİZ

23 temmuz itibariyle yani tam 49 gün sonra evdeyiz yine yeni yeniden oğlum... 21 Temmuzda 3. şantın 9. ameliyatında takıldı. Bu seferki lokasyon biraz daha arkada. Yine heyecen yaşadık ameliyata girmeden önce geçen seferki gibi. Ameliyat olacağın sabah evd'nin pansumanı yapılırken evd çıkmış kendiliğinden. Bu yüzden 21'inde ameliyat olabildin Yoksa 22'sine kalacaktın. Hastanenin tomografisi bozuk olduğundan, dışarıya tomografi çektirmeye gittik ameliyat öncesi. tomografi için sıra beklerken farkettik ki başından evd'nin çıktığı yerden BOS damlıyor dışarı. Mümkün mertebe seni dik tutarak döndük hastaneye...

Ameliyatını bu sefer başasistan yaptı. İnşallah bu son olur...

Bu arada ameliyat olmadan önce ÖMD'n de çekildi. Sonuç; reflün yokmuş. Zaten kusmaların da ameliyattan 2 gün önce kesildi. Aldığın kalori hesaplandı. Maalesef ihtiyacın olanın 2/3'ü kadar alıyorsun. Buna rağmen tartında hafif bir artış var. Daha çabuk kilo alman için Pediasure denen bir mama önerdiler. 2-3 gündür onu deniyorum bakalım.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Asli'cim

Sen, Inanc ve yazdiklarin o kadar guclu duruyor ki, soylememe gerek yok biliyorum ve inaniyorum, hersey cok guzel olacak. Ben dondugumde biz yine guzel seyler yasayacagiz, iki farkla; bu kez Sen, Ben, Ozlem degil, biz ve Inanc + Melis...

Sizi seviyorum.

Aysegul

prematureannesi dedi ki...

Ayşegül'cüğüm,
Dönmeni dört gözle bekliyoruz, söylememe gerek yok değil mi? Oğlumun Ayşegül teyzesini tanıması gerek.

Biz de seni seviyoruz ve çok öpüyoruz...

Aslıgül

Adsız dedi ki...

merhaba bende bu hastalıkla 10 aydır mücadele ediyorum.oğlum 9 aylık ve 5 ameliyatını 10 gün önce oldu.bizimde bos sıvısında mikrop var sanıldı şant çıktı.1-2 gün sonra yeni şant takıldı.valla ne diyeyim evd falan kaç anne dayanabilirki evladını o şekilde görmeye.siz çok daha sabırlı çıkmışsınız.inşallah sizin çocuğunuzunda son ameliyatı bu olur. sağlıklı bir şekilde büyür üniversiteye gider. derya

prematureannesi dedi ki...

Çok teşekkürler Derya, ve size de çok geçmiş olsun. Umarım oğlunuzun da son ameliyatı olur 5. ameliyat. Eminim siz de en az benim kadar sabırlısınızdır. Sabretmekten ve savaşmaktan başka çaremiz yok çünkü.
Eğer haberleşmek, tecrübelerinizi paylaşmak isterseniz benim mail adresim: asligulkurtar@yahoo.com
Aslıgül